"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

13.07.2011

Bloggerlara Sordum || Bu Yazın Olmazsa Olmazlarını Söylediler !

Malum yaza temmuz başından itibaren girmiş sayılırız..İndirimler de malum yazla birlikte başladı..Yaza yeni girmişken ve de indirimler yeni ve tam başlamışken siz değerli okuyucularım için severek takip ettiğim bloggerlara bu yazın olmazsa olmaz olarak düşündüğü parçaları sordum..bakalım neler demişler.. indirimlerden yapacağınız alışverişler için yardımcı olacağını düşünüyorum..Buyrun..

Fashion House By Zeto diyor ki;
 "Benim için renkli jean ve çizgili bu yazın olmazsa olmaz parçalarından" Zeto'nun kombinleri bize ilham olsun..





Cindrella Under The Umbrella diyor ki; Gamze'nin tavsiyeleri dikkatlice okunmalı !
"Bu yaz için vazgeçilmez akesuarlarım renkli kolyeler! En sade kıyafetinizi bile göz alıcı yapmaya yeter.

Yaz için kurtarıcı parçam ise maxi eteklerim. Sandaletlerimi giyerek gündüz alışverişe gidip, dolgu topuklu ayakkabılarımı giyip akşam partileyebiliyorum:)
Renkli çantaların gücünü ise hafife almayın, indirimlerden yakalayabiliyorsanız renkli çantalar edinmeyi ihmal etmeyin:)
Benim indirim favorim her zaman aksesuarlar ve çantalar olmuştur. 
Güzel bir kemer, ipek bir eşarp, şık bir broş indirim radarınıza takılsın.
Önümüzdeki sezonu düşünerek güzel trikolar, montlar da dolaba eklenebilir."



Wear-a-Smile- diyor ki; Wear-a-smile'ın birbirinden güzel ve farklı kombinleri bize ilham olsun!
"Wear-a-Smile'ın sevgili sahibesi diyor ki benim için bu yazın vazgeçilmez parçaları hem spor hem de şık kombinlerle kullanabileceğim jumpsuitler,düz renk,desenli,jean her eve lazım; ve her zaman kullandığım kısa şortlar" 




Ayrıca benim içinde bu yazın vazgeçilmez, olmazsa olmaz parçaları ,yüksek bel şortlar ve Gamze'nin de söylediği gibi maxi etekler...
P.S:Sevgili FashionhousebyZeto,CindrellaUnderTheUmbrella ve Wear-a-Smile yardımlarından ve içtenliklerinden dolayı çok çok teşekkür ederim..

3 yorum:

  1. Hepsi de 12'den vuracak seçimler yapmış :)

    YanıtlaSil
  2. zeto'nun tüm seçimlerine bayıldım, ben de çok seviyorum çizgili üstler ve renkli pantolonlar.. gamze'nin kolyeleri de çok hoş.. benim outfitlerimi de beğenip yayınladığın için teşekkür ederim tatlım :)

    güzel, bilgilendirici bir post olmuş, eline sağlık :)



    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)