"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

5.06.2011

Trend Alarmı || Gömleğini Bağla

Şenlikli bir haftasonu geçirdik..Ankara'dan arkadaşlarım geldiği için şenlikte çok kalamadım ve de fotoğraf çekemdim,çünkü malum erkekler çok fazla kalmak istemiyor böyle yerlerde..Bugün arkadaşlarımı uğurladıktan sonra gitmek ve herkesin ballandıra ballandıra anlattığı Modatutkusu'nun tasarımlarına bakmak istedim ancak o kadar yorgundum ki,kendimi eve attım..Şenlikten aktaracaklarım şöyle;bütün kızlar tory burch babet giyiyordu,markanın Türkiye'de bu kadar gözde olması,marka sahiplerini sevindiriyor olmalı..Tabi ki renkli pantolon ve şortlar başı çeken parçalardan biriydi.Lise öğrenicisi kızların cesaretli kıyafetleri ve hasır şapkala ise yine göze takılan ayrıntılardan biriydı.Dedikoduların yanısıra tabi ki şenlikte tasarımlarıyla şenlikcileri Gamze Saraçoğlu,Zeynep Öktem,Zeynep Tosun,Simay Bülbül,Aslı Güler,Özlem Ahıakın ve aklıma gelmeyen birçok tasarımcı uygun fiyatlarıyla gönüllerde taht kurdu..

Gelelim asıl başlığımıza,bu yazın trend ayrıntılarından biri de gömleklerin ve bluzların önünü bağlamak..Jean şortlarla,İspanyol paça jeanlerle çok hoş duracak bu detayı uygulaması hem kolay hem de masrafsız..buyrun



..kaynak:stylebybuett

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)