"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

28.06.2011

Kimselere Bakmadım Senden Daha Güzel..Common Projects

Benim için erkeklerde en önemli 3 şeyden biri tırnaklar,ikincisi dişler ve diğeri de ayakkabılarıdır :) Bana göre temiz bir ayakkabı çok şey anlatır.Temiz olması da yetmiyor tabi ki;şekli ve modeli de çok çok önemli.(Zaten bu kadar incelediğim için sonuç 0 ) Şekil ve model de kıyafetine uyumlu olmalı..Artık erkeklerin çok seçeneği yok bir spor ayakkabı bir de kösele ayakkabı var denemez,çeşit çok..Kösele ayakkabılar benim ilgilendiğim ayakkabılar değil ancak spor&casual ayakkabılar bizzat ilgilendiklerim.Common Projects ayakkabılar ilk tanıştığım günden beri ,beni kendine hayran bırakan nesnelerdir.Bir gün müstakbel olursa kesinlikle ilk alacağım hediyedir..Common Projects ayakkabıları Galata Lastik Pabuç'ta bulabilirsiniz..sizi onlarla başbaşa bırakıyorum..










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)