"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

1.05.2011

Sokakta ki Renk Blokları.. || Trend Alarmı

Renk blokları (colour blocks) bu baharın/yazın başı çeken trendlerinden biri gibi görünüyor şimdilik. Gucci ise bu trendin öncü markası..Podyumlarda görmek ve beğenmek çok kolay ancak trendleri uygulamak podyumda gördüğümüz kadar kolay olmuyor.Renk olarak uyumsuzluğum uyumu söz konusu olan bu trendi uygulamak çok kolay gibi görünse de uygulamak zor da olabilir.Size sokaklardan renk bloklarının örnekleri..












kaynak:blog.boohoo

2 yorum:

  1. merhaba şekerim, pek sık post yapmıyorsun galiba??

    sen istanbul'da mısın? bir daha buluşursak haber veririm mutlaka :)


    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba cnm,
    malesef yapamıyorum çünkü işten çok geç geliyorum ve hiç akşam halim kalmıyor..işyerinde de blogger engelli :( bu sebeplerden dolayı sadece haftasonu diğer yapmam gereken işlerden vaktim olursa o zaman yapabiliyorum postu :( istanbuldayım canım,haftasonu ya da akşam 8den sonra buluşursanız gelmek isterim tabi :)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)