"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

20.04.2011

Yaş Yetmiş || İş Bitmemiş..

Ülkemizde bu denli şık olgun bey ve bayanlar göremesek de,arada görmek bizi mutlu ediyor.Küçüklükten beri söylerim yaşlandığımda beyazlayan saçlarımı topuz yapmak ve kıyafetlerime özen göstermeye devam etmek istediğimi söylerim ve umarım bunları gerçekleştirelim..Yurtdışında yakalanan bu görüntülere bayıldım..özen,arzu ve isteğin fotoğrafları bunlar galiba..









kaynak:thesartorialist,alltheprettybirds

2 yorum:

  1. ben de hep söylerim, yine söyleyeceğim; böyle bir yaşlı insan olmak istiyorum, buradaki hanımlar gibi bakımlı ve özenli olmak istiyorum.. yüzünün kabartmalı haritaya dönmüş olması önemli değil, içinde o coşkuyu, isteği hissetmek önemli..
    benim oturduğum semtte ermeni ve gayrimüslim birçok aile yaşıyor, onlar çok daha özenli nedense bu konuda.. bayılıyorum kırmızı kadife eteğini giyip kırmızı rujunu sürmüş yürüyüşe çıkan 80'lik hanımları görmeye.. ilham veriyorlar bana :)

    blogumu ziyaret ettiğin ve yorum yaptığın için teşekkürler :)
    cmos aracılığıyla tanışmış olduk, takip ediyorum seni artık. sen de beni izlersen mutlu olurum ;)

    diğer postlarına da bakacağım hemen! :)

    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/



    çok güzel örnekler toplamışsın bu arada,

    YanıtlaSil
  2. umarım anlattıgın gıbı bır yaslı oluruz,cok ısterım.. ayrıca guzel yorumların ıcın tekrar tesekkurler :)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)