"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

2.04.2011

Beller Yükseliyoooorr || Trend Alarmı!

Bu bahar ve yazın yine vazgeçilmez trendlerinden biri kuşkusuz yüksek beller. Moda haftalarında sokak stillerinde görmeye başladık bile. 


Yüksek belli pantolonları uzun boylular babetlerle giyerken, kısa boylular giymese daha iyi olur demeyeceğim çünkü benim de boyum uzun değil ve yüksek beli çok seven bir insanım kısacası kısa boylular da bu pantolonları yüksek topuklu ayakkabılarla giyebilir. 


Sezonda ise bütün fast fashion markalarda gördüm ama özellikle beyaz yüksek bel pantolon için İpekyol'a bakmanızı tavsiye ederim. Ben aldım bile.Ayrıca kıştan gelen bir trend hala devam ediyor denim&denim, yüksek bel jeanlerle ve jean gömleklerle de bu yaz ve bahar da bu trendi yakalayabiliriz.. buyrun..











kaynak:mr.newton

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)