"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

3.04.2011

2011 Baharında Çantalar da Capcanlı || Trend Alarmı!

Bu bahar ve yazın çok canlı geçeceğini daha önce ki bir postta yazmıştım,çantalar da kıyafetler kadar renkli,hepsi şeker tadında..
Renkli çanta severler mutlaka Furla'nın şeffaf çantalarına bir bakmalı.Çantalar boyut olarak orta boy ve biraz da postacı ve okul çantası tarzında..
Ben renkli çantaları el çantası dışında günlük kullanımda kullanan biri değilim ama bu bahar bir tane edinmek gerekiyor galiba.Ayrıca turuncu renkte ki ilk çantaya ve Gucci'nin clutchlarına bayıldım..Siz hangisini beğendiniz?buyrun!















Kaynak:glamourmagazine,furla

2 yorum:

  1. furla candy bag leri sevemedim bir turlu :( transparan cantalari kullanamiyorum ben..icinde ne var ne yok gostermesi hic hosuma gitmiyor. plaj cantasinda sadece kullanabiliyorum :))

    ama gucci'de kahverengi marrakech leather shoulder bag gordum... iste o gun bugundur kendime gelemedim :))) yok boyle bir parca!!!puskulleri, ondeki kilidi, rengi, derisi...alip kullanmalik degil, koy yataga beraber yat...o derece!

    net a porter de de vardi saniyorum...sold out olmadiysa :))

    YanıtlaSil
  2. ben de renkli çanta sevenlerden değilim..Şeffaflara karşı da sempatim yok ama itici de gelmiyorlar neyse burada en önemlisi Gucci'nin yukarıda ki clutchı da çok guzel senın bahsettiğinı de bılıyorum o da çok guzel..offoff..soz konusu canta olunca hepsı guzel malesef :(

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)