"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

30.03.2011

Canlı Canlı Capcanlı...2011 İlkbahar/Yaz

Bu sezonun vazgeçilmez trendlerinden biri de canlı ve fosforlu renkler. Canlı ve kontrast renklerin birarada kullanılmasını ilk Gucci'nin mor pantolonu ve turuncu ceketiyle gördük...Ben çok beğendim bu trendi..ya siz? Bu trendi günlük kıyafetlerimizde nasıl kullanırız,canlı Zara'nın pantolonlarından almakla başlayabiliriz.Üzerine de yine pantolon rengimize kontrast tshirtler giyerek bu trendi yakalayabilir...buyrun..







Kısacası siz bu yaz yukarıda ki renklerde oje bile olsa bir parça edinerek,trendin bir köşesinden tutun..


Kaynak:style.com, Mr. Newton

2 yorum:

  1. çantalar şeker gibi!
    guccinin görünümlerine zaten söyleyecek kelimem yok,muhteşemler. ben de en yakın zamanda zaradan bir renkli pantolon edinmeyi planlıyorum ;)
    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. @PD bence de çantalar şeker gibi ..zara'dan renkli pantolonları almayı ve giymeyi 4gözle bekliyorum ama baksana daha havalar ısınmadı bile poff :(

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)