"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

20.02.2011

Ben & Siz || Bu Aralar..

Ben bu aralar hem mutluyum hem de sıkıntılı hem de özlem dolu..Yeni işimden çokk memnunum ancak iki sıkıntım var biri blogosfere giremiyorum L diğeri de çok yoğun maillerime bakacak vaktim bile yok.1 haftadır bilgisayarımda sorunlar var,çok yavaşladı,onunla da vedalaşma zamanı çoktan geldi.Bu yüzden de akşamları onun yavaşlığından post hazırlayamıyorum,hevesim kaçıyor.
Diğer mutsuz olduğum şeyler yorgunluk ve zamansızlıktan dolayı NY moda haftasını kaçırdım,London Fashion Week de kaçıyor..ayrıca diğer bloglarda ne olmuş hiç birini takip edemiyorum neyse ama işimi seviyorum.

Bunun dışında IFW biteli 2 hafta olacak ben hala onunla ilgili yorumlarda bulunamadım,ama zaten herkes bulundu ben bulunmazsam çok da kayıp değil ama ilk defa katıldığım IFW hakkında bir şey söylemezsem olmaz diye düşünüyorum.

Ayrıca sevgililer günü geçti ne kadar gerekli ya da gereksiz ya da ticari bir gün olduğu tartışılır ama ben o gün ev arkadaşımla birlikte Aşk Tesadüfleri Sever filmine gittim,Ankara’da üniversiteye gitmiş İstanbul’da yaşayan biri olarak beni biraz etkiledi.

Biraz da sizin için haberler;Wrangler’ın yeni koleksiyonlarını takip ediniz.Kolej tarzının vazgeçilmez markası Wrangler hızlı bir girişle sezona giriş yaptı. Wrangler’in yeni koleksonuyla bu yılın favori rengi yeşile doyacaksınız,asker tarzını aksesuar ve jeanlerle yakalayacaksınız,kaçırmayın.


Eğer siz de benim gibi makyaj konusunda fazla becerikli değilseniz hele ki özellikle eyeliner konusunda, Flormar’ın True Color Dipliner ı size kolaylık sağlayacaktır.


Bir de sevgili bayanlar Türkiye Fotoğraf Sanatı Federasyonu (TFSF) danışmanlığında Anadolu Hayat Emeklilik tarafından her yıl geleneksel olarak düzenlenen Kadın Gözüyle Hayattan Kareler fotoğraf yarışmasının bu yılki başvuruları, 3 Ocak–14 Mart 2011 tarihleri arasında gerçekleşiyor. Başvuru için kadın olmak yeterli. Katılımcılarwww.anadoluhayat.com.tr adresindeki başvuru formunu doldurup fazla beş fotoğraflarını CD’ye yükleyip İş Kuleler-Anadolu Hayat Emeklilik – Levent adresine göndererek yarışmaya başvurabilecek.Kadınlar Günü’ne az kalmışken bu yarışmaya katılmayı unutmayın ,ajandalarınıza ekleyin.


Bir de herkesin ortaokul ve lise çağlarında kaykaya merak saldığı dönemler olmuştur,hatta bu merakı yüzünden başına ne işler gelenler olmuştur eminim. O zamanların arzu nesnesi kaykay ayakkabıları olan Vans geniş ürün yelpazesi ile artık Türkiye’de. 

Biraz da yememizi içmemizi düşünelim,benim gibi Yenibosna’da çalışanlar sizin için yeni bir seçenek geldi,daha önce Macrocenter ve Migroslarda olan In Bakery fırınları artık Yenibosna Koçtaş’ta ssabah kahvaltıları için uğramayı unutmayın

Kaynak:Style.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)