"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

1.02.2011

Ben || Blogosfer Dünyası || IFW ||

10 gündür yeni bir post yapamıyorum malesef çünkü yeni işten dolayı, ama yine de çok mutluyum herşey yolunda gidiyor..ofiste blogosfere girilmiyor;bu yüzden akşamları bakabiliyorum diğer bloglara ve bloğa..Bu hafta moda severler için güzel bir hafta öncelikle IFW bu hafta başlıyor.03-06 Şubat tarihlerini hepimiz ajandalarımıza aylar öncesinden not ettik, ben sevgili Styleboom'dan Simay Bülbül defilesi davetiyesi ve de Alışverişcininden de dört gözle beklediğim Gamze Saraçoğlu defilesi davetiyesi kazandım.Ancak yeni işten dolayı Simay Bülbül defilesine katılamıyorum.

Bunun dışında bu hafta blogosfer için de güzel bir hafta,çok güzel postlar ve haberlerin olduğu bir hafta.Bu hafta mutlaka bakmanız gereken postlar kesinlikle Koray Caner ve Styleboom'un D.Kaprol ile yaptığı röportaj. Ayrıca sevgili, FashionbyPride takipçileri için çok güzel bir hediye veriyor,mutlaka onun bloğuna girip hediye postunu okuyun derim,sonunda çok güzel bir Melissa sizin olabilir..








Ve son olarak sevgili Styleboom'un bloğunun 2.yılı ,Styleboom hepimizin,blogosferin en başarılı isimlerinden biri, hepimize başarılarıyla,gösterdiği emekle örnek olmuş bir blog sahibesi...İçtenliği ve samimiyetiyle daha çook başarılı günler onu bekliyor..Akademisyen olma yolunda ki çabalarının yanında başarıyla yürüttüğü bloğu bu ay 2. yılını dolduruyor, iyi ki varsın boom.Bu ay Styleboom'un hediyeleri,süprizleri bizleri bekliyor,sakın kaçırmayın.Şimdi sizi bu güzel resimlerle bırakıyorum..Güzel bir hafta geçirelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)