"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

19.01.2011

Pembe&Sarı

Pembe de sarı sevdiğim renkler değildir ama bugün ikisini de giydim. 2 gündür İstanbul'un güneşli olmasıyla bende biraz açık renkler giymek istedim. Resimlerde tam olarak belli değil ama pantolon yüksek bel ve geniş paçalı,böyle pantolonlar almak isteyenler Mango'ya bakabilir.Ben hem siyahını hem de bu rengini aldım ve de çok rahat..Hem de Mango indirimdeyken kaçırılmayacak fırsat olabilir.




                                                                   Pantolon:Mango
                                                                   Hırka:Camden Town'da bir butikten
                                                                   Ayakkabı:Nine West
                                                                   Yüzük:Zeckie

2 yorum:

yorumlarınızı bekliyorum...:)