"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

14.01.2011

Cuma Akşamı İsteklerim

Saat tam olarak 18:00 ,ofisteyim,işim bitmedi ama benim için gün bitmiştir,son yarım saat bloguma vakit ayırmak lazım,zaten bütün gün stresli,telaşlı,kaygılı,çıkmadan rahatlıyım gözüm gönlüm açılsın istiyorum,kendim için bloggerı açtığımda hep diğer bloglara bakmaktan vakit kalmıyor post yapmaya,zaten kaliteli güzel okumaya değer post yapmak istiyorum her seferinde.Copy paste postlar yapmak istemiyorum,istemiyorum style.com dan aldığım koleksiyonu burda göstermek zaten herkes biliyor style.com'a girip bakmayı.Oraya girip de herkesin göremediğini göstermek mesele bunu da çok iyi biliyorum,biliyorum ama ne kadar icraata döküyorsun,kocaman bir SIFIR :) Şimdi post için konu bulmak için arayışlardayım okuyorum heryeri ancak hep aynı gibi geliyor,bu kaygıyı yaşamadan yaptığım bir post olsun istiyorum,o yüzden şuan aklımdan ne geçiyorsa onu yazıyorum.Bir yandan da akşam ne yapmalı diye düşünüyorum;ev arkadaşım tüneli sevmiyor,ben de sıkıldım artık Nişantaşı,Kanyon,Etiler,Bebek'den; Cuma akşamı rahatlama zamanı daha relax daha az kasılan ortamlarda bulunmak lazım ama neresi,İstanbul'u da avcum gibi bilmiyorum ki.Neyse biraz önce okurken neler öğrendim Blake Lively Chanel'in yeni yüzüymüş (eski haber demeyin), Kate Hudson hamileymiş (çok önemli bir haber :))Pre-fall koleksiyonları New York'ta gösterilmeye başlanmış; hızlıca baktığım koleksiyonlardan şunu çıkardım bu sonbahar bizi yine pelerinler,slim fit pantolonlar ve etekler,daha dar kesimler,hayvan figürleri,kaşe kalın geometrik,çizgili,baskılı kumaşlar,kürk,krenk olarak ise siyah,kırmızı ve camel tonları var.Biraz moda biraz iç sesim olan bu post bir son veriyor,sizi cuma akşamı yeni keşfettiğim Mike Tompkins coverlarıyla bırakıyorum.Mutlu hafta sonları..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)