"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

24.01.2011

Ben Bu Haftasonu..

Ben bu haftasonu neler öğrendim,gördüm,nereleri gezdim..?Haftasonuna çok güzel haberlerle başladım ilk haber iş görüşmesine çağırıldım hem de istediğim bir pozisyon için,daha sonra Koray Caner'in davetine davet edildim,daha sonra da Alışverişcinin'den Gamze Saraçoğlu defilesine davetiye kazandım..Cuma akşamı arkadaşlarımla Nişantaşı Kırıntı'da güzel bir yemek yedikten sonra,Asmalımescit'e geçtik..Bütün gece 90 doğumlu kızlarla takılmak ne demek onun üzerine konuştuk,şaşırdım onlar da bize şaşırdılar..
Cumartesi sabah Twitter'dan da herkese ilan ettiğim gibi iş görüşmesine gittim,gayet güzel geçti bugün haber verecekler,bununla birlikte şuan ki işimden nasıl ayrılacağımın heyecanı ve stresi kapladı beni :( Cumartesi iş görüşmesinden sonra IMÇ'ye gittim ve pop art bir kumaş aldım,beli kalın lastikli kaparık etek diktireceğim,döşemelik kumaş umarım güzel olur,olmazsa da kırlent yaptırırım  diye düşündüm,bu durumda bir sorunda iyi bir terzi bulmak..terzi önerisinde bulunabilecek birileri vardır diye umuyorum?Daha sonra Nişantaşı'na gidip İpekyol indiriminden bir kaban ve gömlek aldım,İpekyol uğranmalı unutmayın..Cumartesi akşamını Bebek Midpoint'te tamamladım.Bir de masada Lucky Strike diye bir sigara gördüm,bu sigaranın hikayesini öğrendi;fabrika çalışanları grev yapmış ve fabrikada yangın çıkmış,tütünlerin bir kısmı yanmış ve yeni üretimi bu isli yanmış tütünlerden yapmışlar ve çok tutmuş.Bu yüzden de adını Lucky Strike koymuşlar yani şanslı grev..ilginç..
Pazar günü ise bütün günümü Gossip Girl izleyerek geçirdim,3.sezon bitiyor bile,yetişiyorum..
Şimdi ise pazartesi,bugün iş görüşmesi sonucu belli olacak çok heyecanlı..
Bu hafta Çarşamba Koray Caner'in davetine katılacağım Çarşamba akşam..Bir de isteklerimin arasına Tory Burch Reva zincirli clutchını ekledim..şimdilik ufukta bile görünmüyor..Bir de biraz modadan haberler vereyim;Eddie Murphy'nin kızı modelliğe başlamış,H&M Swedish Hasbeens'le bir koleksiyon hazırlamış 20 Nisan'da Türkiye'de,Heidi Klum parfüm çıkarmaya hazırlanıyor,John Galliano'nun 2011/2012 sonbahar kış erkek koleksiyonu müthiş beyler göz atmalı..
Şimdilik sizi pazartesi sabahı için bu iç açıcı resimlerle bırakıyorum..












kaynak:yayeveryday

1 yorum:

  1. yuhuuuu Simay Bulbul davetiyesi kazanan biri mi var burada:)) Blogu kontrol eder misiin:) sevgiler

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)