"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

2.12.2010

Show me How you Smile..

Mesajlı tshirtler artık yok ama ben bu tshirtü çok seviyorum..Gri havuç pantolonu da uzun zamandır dolabımda bekletiyordum, İtalya'da hm de görünce vurulmuştum beli lastikli çok rahat ama nedense daha giymeden beğenmemeye başladım..Bugün ona bir şans verdim,bence oldu.. :) Resimler yine çok çok kötü :(


Tshirt-zara
Pantolon-H&M
Botlar-H&M

2 yorum:

  1. hemen h&m e gidilip parçalar alınmış bakıyorum :)) botlar çok şık!

    YanıtlaSil
  2. @moda çıkmazı evet açıldığı 2. gün ordaydım :) bir kaç parça birşey aldım tabi gitmişken :)) botlar için teşekkürler canımmmm,istersen sana da hemen bir tane alıyım yollıyım :)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)