"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

21.12.2010

Kürk Çılgınlığı

Herkese merhaba..Dünden itibaren ,kendime bazı sözler aldım ; ilk olarak bloga daha fazla özen ve ilgi göstereceğim,başkaları için kendimi hiç mi hiç üzmeyeceğim,işimi çok kafama takmayacağım,dengeli besleneceğim,spora devam edeceğim..Kısacası zevk almaya çalışacağım :) Bu aralar çok fazla bunalım yapıyordum da..Neyse başlıktan da anlaşılacağı gibi heryerde kürk çılgınlığı var,tabi ki tercih edilen gerçek kürk olmamalı,emitasyon kullanılmalı ama tabi ki bunun ne kadar öne geçebiliriz o da bir soru işareti. Kürkleri bu sene heryerde görüyoruz, dış giyimde,çizmelerde ve aksesuarlarda. Tabi ki kürkün kullanımı çok önemli hiçbir zaman aşırıya kaçmamalı,mesela bir skinny jean bir gömlek ve de kürk bir yelek kullabilirken, altına da kürklü bir çizme giymemeliyiz :) Ayrıca kıyafetler dışında kürk karışımlı aksesuarlar kullanarak da bu trendi yakalayabilirsiniz. Benim en çok tercih ettiğim kaşe kabanlarla kürk boyunluklar (snood) belki Fashion House by Zeto'dan bu konuda yardım isteyebiliriz.Belki bize yapabilir hiç belli olmaz.Olmadı kendim yapmayı düşünüyorum, tabi ki yaparsam sizinle paylaşırım...buyrun..
















kaynak:style

1 yorum:

  1. Canım hangi kürklüden istiyosun bugün dıy olarak yaptığımdan mı kurdelalı olandan mı? Sen bana mail at hayatım en iyisi:)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)