"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

9.12.2010

Haftasonundan kareler..

Haftasonunun üstünden bayaa gün geçti ama ben daha yeni post yapabiliyorum.Değişik bir haftasonu geçirdim,Cihangir'e gitmek amaçlı çıkmıştık yola ama trafiğin azizliğine uğradığımız için Beyoğlundan geçmek zorunda kaldık,daha önce hiç Beyoğlu'ndan geçerken dikkat etmemiştim kiliselere,onları gezdik malesef fotoğraf çekmek yasaktı zaten yasak olmasa bile benim fotoğraf makinam hala gelmedi.Daha sonra Cihangir,Çukurcuma taraflarına doğru gittik ve çok hoş eski ikinci el mobilya,antika eşya mağazaları vardı.Antikaya meraklıysanız Çukurcuma'ya uğranmalı! Daha sonra bir de sanat galerisine girdik,LV devasal çöp poşeti vardı oldukça ilginçti..Neyse sizi hiç net olmayan resimlerimle bırakıyorum..








Zaman kahvesine uğrarsanız bu tatlıdan yenmeli,adını hatırlamıyorum ama görünce tanırsınız zaten,muhteşem!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)