"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

23.12.2010

Galata Moda İzlenimleri

Dün akşam iş çıkışı Galata Moda Haftasının yürütüldüğü Tepebaşında ki çadıra ulaştık. Saat itibariyle çok geç değildi ancak içerisi bomboştu ve bu da beni çok üzdü, ayrıca içerisi bir kermes havasındaydı. Daha fazla etkinliğin ve canlılığın olmasını beklemiştim,daha önce katılmadığım için belki ama daha önce ki Galata Moda haftası hakkında okuduklarımdan çok canlı ve renkli geçtiğini biliyorum. Görmeyi istediğiniz çoğu tasarımcının tasarımlarını görebiliyorsunuz,eğer gece ve şık kıyafetler arıyorum diyorsanız uğramalısınız fiyatlar çok makul. Ben hemen girişte sağda bulunan Kiki'den bir kazak aldım. Malesef içeriyi fotoğraflayamadım çünkü fotoğraf makinesi yoktu yanımızda :( Ayrıca tasarımcılarla tanışma imkanı sunan bu organizasyonun samimi bir ortamın olduğunu gösteriyor,bence 1 saatinizi ayırıp birşey almasanız ihtiyacınız olmasa bile moda ve Türkiye adına ziyaret etmelisiniz..buyrun :)

Kazağım nasıl :)

2 yorum:

yorumlarınızı bekliyorum...:)