"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

9.11.2010

Saçlarda Doğallık..

Geçtiğimiz yazın doğallık esintileri bu kış saç modellerinde kendini hissettiriyor. Bu sezon herkes olabildiğince doal görünmeli,çünkü moda olan doğal görünümlü saçlar. Peki bu görünümü nasıl elde edebiliriz? Eğer saçlarınız düz ise şanslısınız, yapmanız gereken onları rahat bırakmak ya da gelişigüzel toplamak. Peki dalgalı ise; hernekadar istediğimiz doğal görünüm olsa da "bence" doğal olmak adına da bakımsız durmamalıyız; saçları dalgalı ve kıvırcık olanlar ise doğal görünümü kaybetmemek şartıyla dalgalarını şekilledirici köpük ve spreylerle belirginleştirebilirler.Benim ise uzun "kezban dalgalı mı düz mü olduğu belli olmayan" saçlarımı doğal görünüme sokmak için yaptığım uygulama şöyle; saçım hafif nemliyken örüyorum ve bunu yatmadan önce yapıyorum ki dalgalar biraz belli olsun,sabah açtığımda hafif dalgalı oluyor ve de uçlarında ki tüytüy olmuş görüntüyü de yok etmek için sadece uçlarını düzleştiriyorum. Ayrıca size çok pahalı olmayan bir ürün önerebilirim,sizin de eğer saçlarınız kuru,sert ve de parlak durmuyorsa Gliss'in bakım ve onarım kremini banyo sırasında kullanabilirsiniz, çok fazla para bayıldığım ürünlerden çok çok daha güzel..buyrun..



2 yorum:

  1. 'yıka ve çık' ı uygulamaya devam o zaman :))

    YanıtlaSil
  2. moda çıkmazı: evet canım yıka ve cık ama tabı oyle kalması ıcın guzell ve kalıteli saca sahıp olmak lazım galıba :))

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)