"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

8.11.2010

Reklam Değil..Tavsiye Ilvina Salyangoz Kremi

Cildimin parlak olmamasından "annem" hep şikayetçi olmuştur ona göre doğru krem kullanmıyordum,sonunda onun da beğendiği bir krem keşvettim "SALYANGOZ KREMİ" belki birçoğunuz bunu çok uzun zamandır biliyor ama ben bu kremi keşfedeli daha 1 ay oldu..Ben Ilvina marka olan kremi kullanıyorum ve de çok memnunum. Annemin rahatsız olduğu yüzümde kiş matlık cansızlık artık yok daha canlı,parlak ve fresh bir görüntüm var artık..Özellikle leke konusunda çok başarılı olan bu kremi herkese tavsiye ederim,ben internetten sipariş verdim,eve kadar teslim ettiler. Bu kremi üreten birkaç marka daha var,ben Ilvinayla başladım ve memnun kaldım,sizde parlaklık ve canlılık istiyorsanız,bu kremi kullanın derim..
Salyangoz Kremi,
  - cildin yenilenmesine yardimci olur.
- cildin esneklik kazandirmaya yardimci olur.    

- cildin canlanmasina ve yenilenmesine yardimci olur.
- cildin sikilasmasina yardimci olur.
- ölü cildin atilmasina yardimci olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)