"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

8.11.2010

Kendi Fotoğrafımı Kendim Çekerim..

Bir önce ki postumda da veryansım etmiştim,fotoğrafımı çekecek kimse bulamıyourm,herkes mırın kırın ediyor,ben de böyle şeyleri hiç sevmem,ne olucak altı üstü bir fotoğraf..Neyse biraz da hata bende ,doğru düzgün bir fotoğraf makinası almak için hala karar veremezsem olacağı bu..Geçen hafta ofiste ne giydim ve bugün ne giydim..Çok net değil görüntüler üzgünüm..buyrun..


pantalon:zara (1000kere giydim galiba)
hırka:İngiltere/Camden Town
Oxford:George Hogg
Çanta:Dolce&Gabbana
Tshirt:İpekyol
Etek:Batik
Hırka:Mudo
Babet:Prada
Deri üst:H&M
Şort:Koton
Gömlek:İpekyol
Ofiste giyilen topuklu:Zara
Yolda giyilen babet:Prada :)

2 yorum:

  1. kesinlikle o dert bitmiyor keşke gözümüzle pıt diye çekebilsek:)

    YanıtlaSil
  2. moderator: kesinlikle keske goz taraması fln olsa :) cok utopık oldu ama olsa fena olmaz:)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)