"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

24.11.2010

Kareli Gömlek,Blazer ve Oxford 3lüsü...

En sevdiğim tarzlardan biridir gömlek,oxford ve blazer (ama ben deri ceketle giydim)..Kareli gömlek,blazer ve oxford 3lüsünü hep çok beğenmişimdir,basit ama bir o kadar da ağır olduğunu düşünürüm kısaca simple but cool :)..Benim uygulamam ve diğerleri...












                                                                Jean:Guess
                                                                Gömlek:Collezione
                                                                Deri ceket:Vero Moda
                                                                Çanta:LV
                                                                Oxford:Hotiç
Kaynak:Chictopia & Lookbook

2 yorum:

  1. Oxford! Bayılırım yau! :)

    YanıtlaSil
  2. @modafobik: ben de bayılıyorum,hemen herşeye yakışıyorlar..

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)