"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

8.11.2010

Dior'un 10 yıllık sahne arkası..

Öncelikle herkese iyi haftalar ,umarım herkes güzel bir hafta geçirir,bayram nedeniyle şimdiden ben tatil havasına girdim bile.Size bir de haftasonunda bahsediyim, haftasonu benim için hem yorgunluk hem de keyifli geçti çünkü alışveriş yaptım :) Cumartesi gününü nişantaşı ve beyoğlunda geçirerek pasajlardan (Beyoğlu ve Atlas)aldıklarımı birgün giydiğimde fotoğrafımı çekecek biri bulursam paylaşırım :( Özellikle Beyoğlu pasajında Topshop'ın geçen ve bu sezondan olan ürünlerini bulabilirsiniz,çok çok hoş şeyler yok ama yine de var diyebilirim.Nişantaşında da bir kaç mağazayı dolaşarak cumartesiyi Asmalı mescite gelmem için yapılan çağrılara rağmen eve dönerek tamamladım. Büyük gün pazardı,pazar günü H&M'e gittik. Beşiktaş Kadıköy iskelesinden her saat başı kalkan servisler vardı,tabi ki bu hizmetten yararlandık :)Büyük bir kalabalığın olacağını düşünürken, aşırı olmasa da normal bir kalabalık vardı ve de bu bizi çok mutlu etti. Mağaza dizayn ve ferahlık açısından güzel olmuş,2 kata yayılan ürünler,alt katta bayan,üst katta erkek ve çocuk olarak yerleştirilmiş. Ayrıca Divided markası için de mağazanın arka tarafında bir kısım ayrılmış .Ürünlere bakacak olursak hemen hemen 2010-2011 sonbahar-kış koleksiyonunda bulunan çoğu üründen mevcutdu.Özel açılış ve diğer açılıştan sonra hala ayakkabıların ve kıyafetlerin bedenlerinin olması şaşırtıcıydı,bu açıdan  H&M'i kutluyorum. Kabinler de hızlı bir şekilde ilerliyordu ancak kasalar için aynı hızlılıktan bahsedemeyiz,kasalarda yoğunluk söz konusuydu. Herneyse HM bu şekilde sona erdi,12 parçayla mutlu bir şekilde ayrıldım..Şimdi gelelim postumuzun içeriğine Dior'un 10 senelik defile arkalarını başarılı fotoğrafçı Roxanne Lowit fotoğraflamış ve de paylaşmış..Bütün detaylar fotoğrafçı tarafından yakalanmış ve ortaya çok renkli ve değişik görüntüler çıkmış..Buyrun...













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)