"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

9.11.2010

Bu Hafta Okunması Gereken Blog Postları..

Bloglar arasında beğendiğim ve bu işi çok iyi yapan o kadar çok blog var ki hangi birini saysam? Hepinizin kuşkusuz bildiği Styleboom,Iconjane,ModaCadısı,CindrellaUnderTheUmbrella,FashionBySiu,Deniz Eslek,Koray Caner,Alışveriş Cini,Fashion House By Zeto,Jojikmoda var ve daha niceleri. Bu bloglar "blogging" i çok ciddiye alan ve çok başarılı bloglar,başarıları daim olsun.Bu hafta okunmasını düşündüğüm ve başarılı bulduğum postları sizinle paylaşmak istedim..buyrun..

 Sevgili Moda Çıkmazının SineTrend- Süper Kadın Kahramanların Deri ile İmtihanı adlı yazısını
 Moda Göre Takıl'ın Ayrıntılarda saklı olan stili anlatan bu yazısını.
 Genç kızlara makyaj önerisinde bulunan Nasıl Giysem Ne Sürsem'in bu yazısını özellikle genç kızlar okumalı!
 Her gün bize pozitif duygularla yazan Zeynep'in leoparlı kombinini görmelisiniz
 Gün içinde bir çok post yapan sevgili moderatorın son trendler postunu
H&M heyecanını bir de onun kaleminden kesinlikle okumalısınız.

Bunun dışında tabi ki daha nice yazılar var ama bugün gözüme çarpanlar bunlardı..

5 yorum:

  1. aaa çok mutlu oldum yazında blogumu görünce:)Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. aaaaa çok mutlu oldumm yazında blogumu görünce:)teşekkürler sana:)

    YanıtlaSil
  3. moda göre takıl:rica ederim güzel olduğunu düşündüğüm için koydum yazıma:)))

    YanıtlaSil
  4. Yaa canım çok güzel olmuş çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. canım bu güzel yazıya beni de dahil ettiğin çok teşekkürler; çok mutlu ettin beni! :)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)