"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

11.11.2010

Ben Bugün yine Kırmızı..

2 gündür üst üste kırmızı giydim, tesadüfen oldu tabi..Bu kazağı çok seviyorum delikleri kalp şeklinde.Yeni trendlerden biri de kazak ve etek kombini,daha doğrusu salaş kazaklarla dar ve kloş etek kombini,ben bu kazağı eteğin içine sokarak giymeyi istemiştim ancak eteğin kemerini kapatacak uygun kemerim yoktu,bir sonra ki postumda bu trendin örneklerini yayınlayacağım.Ayrıca geçen haftalarda biraz dertlenmiştim canım birşey istemiyor diye bir kaç kişi güzel yorumda bulundu,tesekkur ederım,kendıme geldım yıne hemen hemen hergün güzel bir post yayınlamak için çalışıyorum,bu fotoğraf işini de çözersem herşey daha da güzel olacak...buyrun..





                                                       Kazak: Topshop
                                                       Tütü etek:Only
                                                       Ayakkabı:Primark
                                                       Çanta:LV

2 yorum:

  1. hepsi çok sevimli ve güzel ama tütü eteği ayrı bir beğendim :)postların devamı da gelsin :))

    YanıtlaSil
  2. Moda çıkmazı: teşekkür ederım canım ben de onu cok sevıyorum..gelıcek merak etme :) cok sagol

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)