"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

10.11.2010

Ben Bugün Kırmızı..

Yine bir kendi kendine çekilerek yapılmış ne giydim postu..Bu ceketimden ilk postumda bahsetmiştim..Açık ayakkabıyla çorap giymeyi seviyorum,bu ayakkabılarımı çok seviyorum hem yazın hem kışın giymek için çok idealler.Buarada dün belime kadar olan saçlarımı kestirdim artık hepsi aynı hizada ve hiç kat yok,bana göre büyük değişiklik var ama etrafımdakiler farketmedi bile...buyrun


Blazer: tasarladım/diktirdim
Jean: Miss Sixty
Tshirt:Only
Ayakkabı:Mango
Bileklikler:D&G,Gas Bijoux

4 yorum:

  1. Blazer'a hayran kaldım,harikasın!!!

    YanıtlaSil
  2. resimleri cok kucultmuyo musun ?
    kiyafetin detaylarini secemiyoruz sanki flu kaliyor

    YanıtlaSil
  3. pride: ben de çok begenıyorum bu ceketi canım :)terzı cok ıyı ıs cıkardı,tek sorun armasını ters dikmiş :))) tesekkur ederımmm,senın kendıne dıktıklerın de super seyler..hıc dusunmuyor musun kücük bir butik &atolye?

    adsız: resimler malesef kucuk farkındayım ama dedıgım gıbı resımlerı kendım cekıyorum o yuzden tam alamıyorum kesmek zorunda kalıyorum ama buna bır son vermek lazım farkındayım..tesekkurler yorumun ıcın :)

    YanıtlaSil
  4. ceketiniz çok güzel olmuş rengide harika.
    saçlarınızıda kestirmişiniz(bende sölemesenız farketmemiştim :):)) ama buyılın trandı sanırım kısa saçlar sizide kısa saçla görcezmı acaba :)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)