"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

13.11.2010

Ben biraz biker..

Biker tarzını daha önce bu yazımda yazmıştım..Biker tarzı denince akla ilk gelen kuşkusuz deri çizme ve deri ceket.Ben de bu tarzı bir kaç parçayla yakalamak istedim...sizin biker tarzı uygulamanız nasıl? Buarada resimler saçlarımı kestirmeden önceye ait ne kadar uzunmuş.. buyrun..







                                                                 Etek:Only
                                                                 Tshirt:Only
                                                                 Hırka:Mudo
                                                                 Deri Ceket:Vero Moda(Kesinlikle önerilir)
                                                                 Çizme:İnci
                                                                 Çanta:Armani Exchange

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)