"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

23.11.2010

Ben Bayramda..Gökova Akyaka

9 günlük tatilde herkes yurtdışını tercih ederken biz ailecek yazlığa Akyaka'ya gitik. Gökova'yı yazları sevmesem de kış ve sonbahar da çok seviyorum.Sakinliği ve doğallığı 1 günde olsa bana yetti..Bu bayram çok kalabalıktı,masalar sığmamış sahile koymuşlardı,denize girenler,yelkenli yapanlar vardı..güzeldi..








                         Jean:Abercrombie&Fitch Babetler:Prada Çanta:LV Üst:Agu Design

                                                        Duyarlı Türkiyem :)



2 yorum:

  1. Aaa Akyaka çok güzel yerdir.
    İyi vakit geçirmişsindir umarım. :)

    YanıtlaSil
  2. @brida ben de cok begenırım akyakayı, yazlıgımız orda..sakın bır zaman gecırmek ıstıyorsan superr bır yer..

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)