"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

2.11.2010

Başınıza daha Güzel Bir şey Gelemez?

Louis Mariette, Malawi ( Güneydoğu Afrika ülkesi) doğumlu bir tasarımcı..Tesadüfi bir şekilde bugün öğrendim kendisini..Çok değişik hatta sıradışı şapka ve saç aksesuarları tasarımcısı kendisi...Ben bugüne kadar bu kadar değişik şapka görmemiştim. Louis Mariette koleksiyonlarının dışında kişiye özel ve organizasyonlara özel tasarımlar da yapan bir tasarımcı. Tasarımlarının herbirinin bir hikayesi var,her birinin ilham kaynağı anlatılıyor. Ülkemizde olmadığı için mümkün değil ama evlenecek olan kişilerin saç aksesuarlarını tasarlayabiliyor ayrıca onlara saçlarını nasıl yaptırmaları gerektiği gibi danışmanlıklar da veriyor. Bununla birlikte Louis saç aksesuarı tasarımı da yapıyor bu ürünlere kendi web sitesinden ulaşabilirsiniz,tabi ki fiyatları biraz tuzlu :) Ayrıca Louis hepimizin çok çok yakından bildiği Swarovski,Harrods ve Netaporter gibi firmalarla da çalışıyor...ben bayıldım,sıra sizde..buyrun..






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)