"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

27.10.2010

Yorum Yap(M)ayan Herkese Teşekkürler..

Galiba yeteri kadar bu bloğa emek vermiyorum,galiba değil,emek vermiyorum..açıkcası bugünlerde ne hevesim var ne de gücüm,neden bilmiyorum!!! Yazmak en güzeli aslında,içini dökmek,gördüğünü istediğini paylaşmak ama olmuyor..Birşeyler ters gidiyor ama ne bilmiyorum..İstanbul'a gelmek istedim geldim,İMA'da eğitime katılmak istedim başladım..İstanbul'da da ofisimiz olsun istedim,oldu..daha ne istiyorum bilmiyorum,şımarıklık mı? İngiltere'ye İtalya'ya gittim, bugün ne giydim fotoğrafları çektim,daha birsürü şey..Hiçbirini paylaşacak gücüm ve hevesim yok.,birtek blog değil başka hiçbirşey için.niye? Ben bu bloğu kapatmalıyım galiba..ya da kendime gelmeliyim..teşekkürler..

4 yorum:

  1. Yok kapatma blogu, bak ben yorum yapıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Ama kelime doğrulamasını blogger ayarlarından kapatırsan iyi olur. Yani yorumlar zaten onaylandıktan sonra yayınlanıyor, bir de yorum gönderdikten sonra ekrana çıkan kelimeyi yazmak zorunda kalmak yorum yazan için ekstra bir zahmet...

    YanıtlaSil
  3. blogunu twitter'a bağlasana ;)

    YanıtlaSil
  4. blog işi biraz emek istiyor, boş zaman istiyor ama sabredersen sonuçları da güzel oluyor:) Geriye sadece ne yapmak istediğin kalıyor.

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)