"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

14.10.2010

İşte geldim burdayım!!!!

Uzuuuun bir aradan sonra herkese merhaba..15 gündür ortalıklarda yokum,twitterdan da veryansımlarımı duymuşsunuzdur..Bir önceki postumda da yazdığım gibi İtalya'ya Maxmara ile görüşmeye gittim,ilk ayrılık bununla başladı daha sonra da,İstanbul'a taşınma işlerinden dolayı blogdan ayrı kaldım..İtalya'da çok fazla kalmadım sadece 2 gün ancak valizi trenden trene aktarmanın yorgunluğu bana 1 haftaya mal oldu. Hemen akabininde hiçbir eşyası olmayan eve taşınmanın verdiği yorgunluk,yoğunluk ve zahmet üzerine tuz biber oldu..İstanbul'a neden taşındığımı daha önce bahsetmiştim diye hatırlıyorum ama tekrar söyleyelim IMA'da moda yönetimi eğitimine başladım,şirketim de İstanbul ofis açmayı düşündüğü için işten çıkmama gerek olmadığını söyledi ve de ben de böylelikle hem okullu hem işli hem de İstanbullu oldum..Kısacası bu 2 haftalık süreçte 3günlük bir İtalya seyahati,ev taşıması ve de bir arkadaşımın düğününü gerçekleştirdim...İtalya ve IMA hakkında ki postları bir an önce tamamlayıp paylaşmak için huzurunuzdan ayrılıyorum.... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)