"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

28.09.2010

ITALY is calling me!!!

Italy is calling me demekten kendimi alamadım..yıllardır hayalini kurduğum İtalya'ya sonunda gidiyorum ama iş için olsun yine de gidiyorum ya..çok heyecanlıyım çünkü asıl gitme nedenim iş,müşteri ziyareti yani,tabi müşterimiz olursa..Firmamızı tanıtmaya gidiyorum hem de Maxmara'ya,benim ilk yurtdışı müşteri gezim bu yüzden biraz heyecanlıyım.. Bu yüzden bana şans dileyin. Maxmara kuzey İtalya'da Parma'ya yakın olan Reggio Emilia'da..neyse gidiceğiz göreceğiz ve de çekip paylaşacağız..bana şans...xoxo..
Bu da Reggio Emilia diye aratınca çıkan pazar resmi,birşeyler çıkabilir :)

Maxmara Binası

1 yorum:

  1. hayırlı yolculuklar ve iyi şanslar canım. bol bol fotoğraflar ile de dön emi :)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)