"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

19.09.2010

Fotoğraf Makinesi Kurbanının FNO izlenimleri..

Buradan ilan ettim FNO için İstanbul'a gidiyorum diye ve de bu yüzden biliyorum ki güzel bir post yapmalıyım madem canlı canlı gördüm..İstanbul'da böyle bir etkinliğe katılma şansım oldu ama fotoğraf makinemde bir sorun oldu bu yüzden de elimde o geceye ait telefonla çekilmiş resimleri saymazsak resim yok diyebilirim..ama zaten o geceyi birebir yaşayan Styleboom,Fashionbysiu ve DBJunk bloglarında o geceden ayrıntılı kareler görebilirsiniz..Bildiğiniz gibi FNO İstinye Park,Nişantaşı ve Bağdat Caddesi olmak üzere 3 yerde olacaktı..Ben bütün gün ev işleriyle uğraştığım için (buarada İMA'da ki eğitim için İstanbul'a taşınıyorum şimdilik 6ay görünüyor ama tabi bakalım )sadece arkadaşımla birlikte Nişantaşı'na katılabildim. Nişantaşı'na girdiğinizde kalabalık zaten sizi çağırıyor her mağazadan farklı farklı müzikler yükselirken,her mağazada farklı farklı ikramlarla karşılanıyorsunuz. En fazla kalabalığın Billstore da olacağını düşünürken benim bulunduğum saatlerde V2K ve Vakko mağazalarının ÖNÜ en fazla kalabalık olan mağazalardı. Kalabalıklar mağaza içlerinde değil ama mağaza önlerinde yoğunlaşıyordu çünkü herkes birbirinin ne giydiğini incelemekten mağazalarla pek ilgilenmedi. Peki incelemeye değer kıyafetler giymiş miydi insanlar? malesef hayır,çok aykırı,değişik,"tarz" dediğimiz türden kişiler göremedim diyebilirim. Ayrıca ilginin de çok fazla olması beni mutlu etti çünkü bu demek oluyor ki ülkemizde de moda ciddiye alınıyor. Peki kimleri gördüm? Pek çok ünlüyü gördüm ama onların dışında Styleboom,FashionbySiu, Stilize ve DBJunk o gece uzaktan gördüğüm bloggerlardan birkaçıydı.Billstore'da Styleboom ve FashionbySiu ile tanışma fırsatı vardı ancak ben trafikten dolayı geç kaldığım için bu şansı kaçırdım,artık İstanbul'a gittiğimde onlar bir blogger günü yapar ve tanışırız diye düşünüyorum.Asıl önemli olan ise bu gece amacına ulaştı mı? BMD'nin yaptığı açıklamaya göre o gece 50milyon $ satış olmuş ancak ben hiç kimsenin elinde poşet göremedim, nerede bu satış yapıldı onu bilmiyorum :) ayrıca sizden buraya doğru düzgün ve o geceye yakışır resimler koyamadığım için özür dilerim..buyrun

Bu da ben o gece ne giymişim ama hiç belli değil :(
blazer:İpekyol
Jean:Guess
Ayakkabı:Primark
Çanta:LV

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)