"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

14.09.2010

Duymayan Kaldı mı 16 Eylül İstanbul'da Fashion Night Out!!!

Duymayan kalmadı artık Perşembe akşamı yani 16 Eylül akşamı İstanbul'da Nişantaşı,İstinye Park ve Bağdat Caddesinde bütün Dünyanın merakla beklediği bir düzenleme olan Fashion Night Out gerçekleşiyor. Mağazalarda çeşitli organizasyonların olacağı,indirimlerin olacağı bir akşam bizleri bekliyor. Vogue'un katkılarıyla hazırlanacak olan bu organizasyonlar tüm Dünya'da yankı uyandırdı,ilk defa geçen sene NY'da gerçekleşen bu organizasyona tesadüfü olarak denk gelmiştim,bu sene Türkiye'de olup da gitmemek olmazdı,ben de 16 Eylül akşamı İstanbul'da olacağım ve de bu organizasyona katılacağım..Peki bu akşam için yapılan süprizleri ve fırsatları nereden ve nasıl kazanabileceğinizi nereden öğrenebilirsiniz?Tabi ki Styleboom,fashionbysiu ve de Stildirektörü,AlışverişciniModenise by Deniz Eslek'in bloglarında görebilirsiniz. Bu blog sahibeleriyle ve de diğer blog sahibleriyle tanışmak için fırsatları twitterdan takip etmenizi şiddetle tavsiye ediyorum..Ayrıca NY'ta gerçekleşen FNO'un görüntüleri için de Buse's Fashion Blog şiddetle tavsiye edilir..Peki şimdi kimler orada olacak???

2 yorum:

  1. benim olamayacağım kesin :) şimdiden iyi eğlenceler sana :)gece ile ilgili yorumlarını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Gece nasıldı?
    Fotoları istiyoruz blogundaaaa! :))

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)