"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

27.08.2010

Cotton Candy Chic Bir 2011 Yazı Erkekleri bekliyooorr..

Herkesin bolca IFW'den bahsettiği bir dönemde malesef ben IFW'den bahsedemiyorum..Malesef İstanbul'da yaşamıyorum,malesef izin alamıyorum bu yüzden de malesef IFW'e katılamıyorum.Şuana kadar takip ettiğim kadarıyla twitterdan Zeynep Tosun defilesi beğendim..Çalıştığımız bir firmadan gelen 2011 erkek yaz modasına ait "esinlenme dosyasını"sizlerle paylaşıyorum.Gördüğünüz gibi pastel renkte pantolonlar önümüzde ki yaz erkekleri süsleyecek..Bu yaz canlı renkte ki erkek pantolonlarının yerini pastel tonlar yer almış..Farklı kumaş karışımlarının olduğu,dar kesimlerin hakim olduğu bir yaz erkekleri bekliyor..buyrun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)