"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

17.08.2010

Bu Blogda Neler Görmek İstersiniz?Fikirlerinizi bekliyorum..

Artık sıkıldım hep aynı şeyleri post etmekten..Editorials,koleksiyonlar fln..Daha değişik şeyler olmalı,DIY ve outfit dışında..Bu konuda yani yaratıcı,değişik,bilgilendirici,eğlenceli,faydalı ve zevkli postlar yapmakta Styleboom'un ve Nil Erturk gibi bloglar üstüne tanımıyoruz tabi ki..Benim de bir kaç fikrim var ama sizden de fikirler almak istiyorum..

2 yorum:

  1. dilbilgisine ve anlatım şekline dikkat istiyorum ben tüm bloggerlardan. genel bi istek bu, çok şey istemiyorum değil mi? ne yazarsan yaz, seve seve okuruz o ayrı:)

    YanıtlaSil
  2. daha cok todays outfit

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)