"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

29.08.2010

Ben de tatile gittim..

Ben de sonunda geçen hafta 5 günlüğüne tatile gittim..Her sene (geleneksel olduğunu düşündüğümüz) üniversite arkadaşlarımla Çeşme'ye gideriz..Tatil fotoğraflarımla pek ilgilenmediğinizi biliyorum ancak plaj modasından ve çeşme gecelerinden moda adına aktaracaklarım şu iki cümleyle aktarabilirim: akşamları şortlu ve rahat elbiseler tercih edilirken "beach"lerde yine straplez bikiniler ve straplez mayolar tercih ediliyor.Mayo ve bikinilerde her rengi ancak özellikle canlı renkleri görmek mümkün..Bu da benim Çeşme tatilimden kareler...




















































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)