"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

20.07.2010

Hüseyin Çağlayan'lı bir panel/IMA'da bir görüşme..


Geçen hafta itibariyle hiç post yapmadım çünkü tatildeydim ve de döner dönmez çok yoğundum..Tatili gökova/akyakada yazlıkta yaptım ancak 1 günlüğüne de olsa İstanbul'a gittim buarada.Gitme amacım ekim ayında katılacak olacağım IMA'nın Moda Yönetimi adlı programının mülakatıydı ama şansıma Hüseyin Çağlayan'ın,Vogue Türkiye Moda ve Stil Danışmanı Ece Sükan'ın ve ODTÜ Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölüm Başkanı Doç. Dr. Gülay Hasdoğan'ın bulunduğu panel de vardı. Uçak 1 saat rotarlı kalkınca,panele geç kaldım soru kısmını yakaladım ve de herkes o kısmın çok heyecanlı olduğunu söyledi..Hüseyin Çağlayan konuşma sırasında söylediği şeyler ve anlattıkları diğer blogger arkadaşların bloglarında ayrıntılarıyla var,yanlış bir şey aktarmak istemem çünkü yoktum o kısımda ancak beni en çok etkileyen ve sevindiren bakış açısının cümleye yansıması şöyle oldu "YAŞLI AVRUPA MODASI TARİH İÇİNDE ÖLÜRKEN,TÜRKİYE GENÇLİĞİNİN AVANTAJINI YAŞIYOR" ve de bu avantajı iyi kullanmak gerektiğini söyledi. Eğlenerek bu işi yapmak gerektiğini ve de kendinin Türkçesinin bozuk olmasına rağmen iyi bir iletişimci olduğunu söyledi ve de bu çok doğruydu,söylemek istediklerini çok güzel bir şekilde aktarmayı biliyor Hüseyin Çağlayan. Hüseyin Çağlayan'ın 1994-2010 yılları arasında ki ESERLERİ'ni 24 Ekim'e kadar görme 
şansımız var. Hüseyin Çağlayan'lı panelden aktarıcaklarım bu kadar,bir de Ece Sükan çok doğal ve çok güzel:) Gelelim asıl gitme amacım olan mülakata,mülakatı İpek Hanımla yaptık,çok içten ve samimi bir mülakat oldu daha doğrusu sohbet oldu. Hiç mülakat gibi değildi,ben beklentilerimi ve İpek Hanım'da programdan bahsetti ve de bitti,büyük bir ihtimalle seneye İstanbul'dayım,şimdi tek yapmam gereken kendime İstanbul'da yine tekstil sektöründe bir iş bulmak. Panelden   sonra IMA'yı gezerken sevgili,sıcacık,samimi,içten,kıpır kıpır olan Styleboom'la  tanıştım,çok tatlı biri,ayaküstü konuşmadan ve de mülakattan konuştuk..Daha sonra IMA'da ki tasarım öğrencilerinin çalışmalarına göz attım ve ayrıldım..neyse çalışma resimleri için buyrun.




Aslında bütün çalışmaların kimlere ait olduğunu yazmıştım ancak kaybettim,herbirinden teker teker özür dilerim,ellerinize sağlıkk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)