"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

6.06.2010

In a red skirt..Saturday's outfit..


İlk defa dışarıda güzel bir yer gördüm ve hemen poz verdim..Cumartesi solaryuma giderken arabayı parketmek zorunda kaldığım arka sokaklardan geçerken bu yeri gördüm ve hemen pozumu verdim...


                                                                     etek/mango
                                                                     tshirt/zara
                                                                     gözlük/calvin klein
                                                                     babet/prada

2 yorum:

  1. 10 puan verıyorum.. süper olmus fotolar.. ama buyuk modda yukle lutfen. öptümmm

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederım canım..ben de yukledıkten sonra farkettım brz kucuk..ben de opuyourm:)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)