"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

9.06.2010

And a loooooooooooooong skirt.....İster misin???

The Cake adlı grubu bilir misiniz bilmem ama benim çok sevdiğim bir grup.Short skirt and long jacket da onların bir şarkısı..burdan dinleyebilirsiniz. Aslında şarkının sözleri tam tersi ama ben bu aralar uzun eteklere taktım. Hep bir ön yargım vardı uzun etek hani şu üniversite şenliklerinde her 10 kızdan 9nda olan eteklerden dolayı (zamanında giymişliğim var tabi) Bu sefer ki öyle değil Deniz Marşan'ın üzerinde gördüğüm lacivert çizgili yüksek belli etek beni benden aldı,ben de araştırdım ve de uzun eteklerin farklı kullanım şekillerini sizlerle paylaşıyorum, yaz kış böyle kullanabiliriz..buyrun






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)