"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

27.05.2010

What I want from this summer 2...

Bugünlerde bir mutluyum bir üzgün karışık...Bir de Galata moda haftasına katılamamak çok koyuyor o da ayrı :) neyse ben de şehrimde bulunan imkanlarla yetinmek durumundayım..İstanbuldaki bloggerlardan bekliyoruz postları.Bu yaz trend olarak pudra renklerin yanı sıra yazın vazgeçilmezi beyaz ve siyah da çok moda,organze elbiseler,skinny yırtık jeanler,wayfarerlar,torba çantalar,yüksek belli şortlar,pullu üstler,yüksek topuklular hepimizde olmalı bu yaz..Bu yazdan ne istiyorum; bu yazdan özellikle Android deri ceketi, Chanel vintage çantayı ve de diğerlerini istiyorum..Böyle kombinler yapıp akşam gündüz gezmek istiyorum Çeşmede,Bodrumda orda burda :) ya sizin istedikleriniz?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)