"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

2.05.2010

Feelings are intense...Words are trivial..today's song& outfit

Bugün yine kararsız olduğum günlerden biri.Başlık Depeche Mode'un Enjoy The Silence şarkısına ait,hissettiklerimi anlatan cümleler...kararsızlığım bu sefer iş konusunda,ben dünyaca ünlü sayılabilecek markalara pantolon üretimi yapan bir firmada müşteri temsilcisi olarak çalışıyorum ama bu cuma aylar önce başvurduğum 4 büyüklerden biri olan bir denetim firmasından aradılar..staj için ama sonrası iş olma olasılığı çok yüksek..masterda bu hafta belli olacak..ne yapacağımı bilmiyorum kafam karışık..Her neyse bugün kot gömlek bu yılın vazgeçilmezlerinden, ve yine yılın vazgeçilmezlerinden olacak yüksek bel havuç pantolonumu giydim Bu pantolonların tek dez avantajı basenleri olduğundan fazla göstermesi.Ben oxford ayakkabılarla tamamladım ama topuklu olsalardı daha iyi olabilirdi..Bugünlerde bu pantolonları bol ve kısa tshirtlerle kullananlar da var ve çok hoş duruyor.. Pantolonu İngiltere zara'dan almıştım sanki Trde yok..illa bir şey alınacak ya yurtdışına gidilince, o münasebetle alınmıştır :) buyrun


Gömlek/???
Pantolon/zara
yüzük/h&m
ayakkabı/divaresse
çanta/d&g

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)