"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

29.04.2010

Not sure...Leopard..Outfit

Bugün kararsız bir günümdeyim, ne giysemle başlayan yesem mi yemesem mi,arasam mı aramasam mı,söylesem mi söylesem mi söylemesem mi diye devam eden bir gündü. Bugün kararsızdım daha doğrusu vericek bir kararım bile yok çünkü bana bağlı değil gibi herşey..Herneyse daha fazla felsefe ve buhramlı konulara girmeden bugün ilk defa bir çekim oldu, çalıştığım yerde trenchcoat çekmek için benim mankenlik yapmamı istediler, çok komikti, olmadı bir dahalar,elini beline koy,cebine koy gibi direktiflerin olduğu bir çekimdi..sabır gerektiren bir iş..pozlarda ne kadar basit olsada hemen yakalanmıyor, doğal olmuyor çünkü bir türlü..herneyse bugün uzun zamandan sonra ne giydim postu.Hala düzgün bir fotoğraf makinası almadığım gibi,priz önünde çekilmemeyi de öğrenemedim.. Ayrıca saçlarım bu kadar uzun ve de yıllar yıllar sonra kestirmeyi istiyorum omzumda ama cesaret edemiyorum neyse buyrun...
bluz: Atmosphere (?)
Pantolon:Zara

1 yorum:

  1. biraz geç olmuş ama bence hiç düşünmeden kestir saçlarını

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)