"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

25.04.2010

"All men are like grass, and all their glory is like the flowers of the field; the grass withers and the flowers fall,

Bu sözü daha önce üniversitede bir tarih dersinde incilden bir kısımı okurken duymuştum..bugün de bu beyaz bodyi bu hale getirirken aklıma geldi..çok basit bir işlemle bu hale geldi ama şirin olduğunu düşünüyorum..yazın kırmızı yırtık dar jeanle güzel durucağını düşünüyorum...Sizde annenize ya da tığla örmeyi bilen birilerine böyle çiçek motifleri yaptırararak beyaz bodylerinize renk katabilirsiniz..Ben Amerika'dan Ikea'dan almıştım,eminim hiç kimse Amerika'ya gidip örgüden çiçek motifi almaz ama işte ona başka gözle bakınca oluyor :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)