"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

16.03.2010

O bir Japon Vogue Moda Direktoru o Bir icon O bir Anna Dello Russo..

Eminim herkes yani modayla ilgilenen herkes bu ismi duymustur, cunku o Anna Dello Russo, ismi bile ihtisamli :) Anna Dello Russo Japon Vogue moda editoru ve de ayni zamanda o bir icon cunku tarzi bir trend hunting kivaminda yani modanin habercisi..Yasinin aksine daha genc bir vucuda sahip olan Anna, herkesi kiskandiracak cinsten biri ve de stili de cok basarili bence..genellikle klasik ve mini elbiseler tercih eden Anna, en yakin zamanlarda Paris Moda haftasinda goruntulenmis galiba :)  Giydiklerini kendine yakistirmayi bilen ve bunu modanin kurbani olmadan yapan isimlerden..buyrun

2 yorum:

  1. Kıyafet ve aksesuar seçimlerini kesinlikle çoook başarılı buluyorum, hatta bayılıyorum ama bana itici gelen bir tarafı var, hala çözebilmiş değilim.

    YanıtlaSil
  2. ben de seninle aynı fikirdeyim..biraz itici :S

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)