"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

25.03.2010

London Bridge is falling down, falling down:)

Bir haftadır hiç post yapamıyorum çünkü londradayım :)) burası çok güzel,çok beğendim..şimdilik benim için newyorktan daha güzel çünkü daha yaşanılası bir şehir, e tabi alışveriş açısından da daha zevkli şeyler var olması beni benden alması için yeterli bir sebep :) aldıklarımı ve gördüklerimi pazar günü Türkiye'ye döner dönmez aktarıcam :)

2 yorum:

  1. Kıskandım ama ben şimdi seni:p

    YanıtlaSil
  2. sen de gidersin inşallah..hatta keske bloggerların yurtdısı gezılerı olsa :)) cok utopık bır ıstek oldu farkındayım :)))

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)