"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

7.03.2010

Bugün Ne Giydim?

Uzun zamandır post yapamıyorum çünkü şehirdışındaydım ve de işe başladım:) İlk işim benim için biraz değişik bir durum...bakalım neler beni bekliyor...Ayrıca buakşam Oscarlar veriliyor..yarın ki bütün postlar eminim kırmızı halı olacak...buyrun ben dün ne giydim..


boyfriend jean/zara
bluz/atlas pasajından
deri ceket/vero moda
küpe/coton

3 yorum:

  1. Bluzun ve ceketin harika durmuş veee ilk işin hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  2. bluzun yavru agzı rengini denedim ama göğüs bölgesi öyle kastıki nefesim kesilecek sandım. Sende sorun yok belli ne güzel:)

    YanıtlaSil
  3. nar tesekkur ederımmm :)

    moderator ben onu rengini de aldım denemeden belkı o renkte bı sorun vardır cunku bunda hıc oyle bsy yok gıbı :( tesekkur ederım ayrıca:)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)