"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

15.02.2010

Victoria Beckham Sonbahar 2010 Koleksiyonu

Victoria Beckham'ın 2010 Sonbahar koleksiyonu görücüye çıkmış..Otoriteler Victoria Beckham'ın modacı kimliği hakkında ne yorumda bulunurlar ya da ne süşünüyorlar tam olarak bilemiyorum ama ben bu koleksiyonu beğendim diyebilirim. Hepsi giyilebilir olan kıyafetler Victoria'nın kendi tarzını yansıtıyor, adeta onun gardırobu gibi..her klasik rengin bulunduğu koleksiyonda düz kumaşların yer alması şaşırtıcı, hem de karışık renkler trendler arasında iken.. Gece elbiselerin de krem ve siyah rengi tercih edilmiş..Söz konusu Victoria Beckham olunca keskin hatlar koleksiyonda söz sahibi...aykırı sıradışı bir durum yok..buyrun..

kaynak: Instyle

2 yorum:

  1. Ben de beğendim; koleksiyonda giymek isteyebileceğim elbiseler mevcut.

    YanıtlaSil
  2. evet hepsi güzel..başarılı bir koleksiyon olmuuş..olsa da giysek :)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)