"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

14.02.2010

Storets'den Aldığım pop art kıvamında elbisem..

Daha öncede belirttiğim gibi storets'ten 2 elbise almıştım..onlardan birini cuma akşamı giydim..hemen sizinle paylaşıyorum..Buarada elbise karışık desenli olması biraz kilolu gösteriyor ama olsun ben cok sevdimmm:) kaliite açısından daha önce de belirttiğim gibi Kore'den gelıyor o yuzden cok kalıtelı degıl ama 1 sezon ıcın guzel bır elbıse....Ayrıca şahane ve unique tasarımların sahibi Alexander McQueen'in acı ölümü moda dünyası için büyük bir acı ve kayıp..üzgünüz...
Elbise/Storets
Ayakkabı/Cho

2 yorum:

  1. hahah çok süper ya, bayıldım elbiseye, güzel tasarım, güzel fikir ve bence yakışmış da...

    YanıtlaSil
  2. adsız: tesekkur ederım ben de cok begendım,storets de satılıyor galıba bakabılırsın..

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)