"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

16.02.2010

Bugün Ne Giydim?

Bugün son zamanlarda hayretler içerisinde kaldığım Koton'dan aldığım gömleği giydim. Koton bence son 2 senedir beklenmedik çıkışlarda bulunan ve de başarılı olan bir firma. Bunu da IFW'te gerçekleşen Hakan Yıldırım'ın Koton için hazırladığı koleksiyonda da gördük..Koton'un başarısı yurtdışında da duyulmaya başladı ve de Türkiye'de fast fashion markaların liderlerinden biri oldu..Başarılarının devamını diliyor ve de beğenerek takip ediyorum..


resimler acele çekildiği için biraz acemice oldu..ayrıca arka fon için yani görüntü kirliliği için de özür..öğreniyorum yavaş yavaş..:)
Gömlek/Koton
Kot/Guess
Küpeler/?

2 yorum:

  1. omuzlar cok hoş duruyor, ama 3. görselde geniş çıkmış resim neden acaba ??

    YanıtlaSil
  2. ben de anlamadım neden oyle..acamiyim o yuzdn mı boyle oluyor postlarım bılmıyorum..oğrenıyorum :)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)