"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

3.02.2010

Bugün Ne Giydim?/ Today's Outfit

Bugün kar yağdığı için ugg botlarımı giymek zorunda kaldım daha doğrusu ayaklarım üşümesin diye, artık uggları sevmiyorum 3 sene önce aldığım da bu kadar ayaklarda değildi, böyle olması da ayakkabının değerini gözümde düşürdü malesef:(



Today I had to wear my Ugg because it was snowing actually I wore it to protect my feet :) I dont like my Ugg anymore, 3 years ago when I bought them, its stance wasnt that much low, that is why I dont like them anymore.
Kazak/Sweater Zara
Tayt/Legging USA local store
Botlar/Boots UGG
Yüzük/ring Ankara local store

2 yorum:

  1. Kazak Rodarte kadar yırtık değil bu hoş,
    ugglarla ilgili düşüncelerine birebir katılıyorum sıktılar artık

    YanıtlaSil
  2. ewet Rodarte gıbı degıl ve de boyle az yırtık olmasıyla hem daha gıyılebılır hem de daha hos ama onlar da degısık :) Ugglar ıcın Ulan Gına Geldı yorumları da cok cok dogru :)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)